Twitters store styrke er dens evne til å sette agendaen
By: Morten Myrstad | Kategori: Digital Marketing

– Den store styrken til Twitter er dens evne å sette dagsorden. Det viktigste norske bedrifter kan gjøre, er å ta et aktivt standpunkt til om de vil bruke Twitter til å sette agendaen selv, eller om de vil ha en mening i en agenda som settes av andre.

Å ha et aktivt forhold til dette, er første bud, sier Morten Myrstad i The New Company i et intervju med TV2 Nyhetskanalen.

Du kan se hvilke spørsmål Myrstad ble spurt om etter videoen.


I intervjuet blir Myrstad bl.a. spurt om:

  • Hva vet vi om tidsrammene her? Når kan Twitter bli børsnotert?
  • Hva tror du om prisen? Spekulasjoner på 14-15 milliarder dollar?
  • Investoren Carl Icahn tjente grovt på Apple-aksjer gjennom en tweet?
  • Twitter er på full fart inn i finansverden. Hvordan vil du beskrive det?
  • Hva er den sterke siden ved Twitter som sosialt medium?
  • Har norsk næringsliv sett sine muligheter ved bruk av Twitter

The New Company er spesialister innen digital virksomhetsutvikling. Innsikt, strategier og løsninger i Digital Marketing for bedrifter er et av våre sentrale tjenesteområder. For å få med deg løpende nyheter og innsikt kan du abonnere på vårt nyhetsbrev her, eller følge oss i sosiale medier: Linkedin, Facebook, Twitter, Google+.