Sosiale medier og Social Business - hva nå?
By: Morten Myrstad | Kategori: Digital Workplace

Onsdag 11. juni er Morten Myrstad fra The New Company en av foredragsholderne på Positiv Opplæring sin konferanse om sosiale medier.

Sosiale medier – What’s next – er den røde tråden i konferansen, med foredragsholdere som både gir praktiske råd om sosiale medier og blikk inn i fremtiden.

Social Business og verdiskaping

Her er programomtalen av Myrstads foredrag: Hvordan skape verdi internt i bedriften, og i dialog med kunder, partnere og samfunn? Morten Myrstad er en erfaren kommunikasjonsrådgiver, innenfor merkevarer, analyse, innholdsmarkedsføring, digitale og sosiale løsninger. Myrstad hevder at vinnerne kommer til å være de som skjønner at sosiale medier er business, og ikke bare markedsføring. Han deler også sine kunnskaper om den mobile fremtiden.

Synlighet, praktiske råd og fremtiden

Dette er de øvrige foredragsholderne:

– Karl Philip Lund, Kingspoint om synlighet og om hva de beste gjør

– Preben Duus Haanes, Google, om fremtidens digitale trender

– Astrid Valen-Utvik i Valen-Utvik, med praktiske tips i bruk av sosiale medier

– Morten Nessler, Peanuts, om Linkedin som kanal for merkevarebygging og rekruttering

Konferansier er André Ulvesæter, konferansier og mannen bak Bilder i kampen mot særskrivingsfeil.

The New Company er spesialister innen digital virksomhetsutvikling. Innsikt, strategier og løsninger i Digital Marketing for bedrifter er et av våre sentrale tjenesteområder. For å få med deg løpende nyheter og innsikt kan du abonnere på vårt nyhetsbrev her, eller følge oss i sosiale medier: Linkedin, Facebook, Twitter, Google+.