Sosial direkte mediepartner i Social Data Week Norway
By: Morten Myrstad | Kategori: Digital Marketing

Sosial direkte er med som mediepartner i Social Data Week Norway, som anseres i Norge i form av et halvdagsseminar 24. september.

Skape gode delingsarenaer

– Vi ønsker å være med å bidra til å skape gode arenaer for deling og engasjement innenfor digitale og sosiale medier. Derfor har vi gått inn som mediepartner for Social Data Week, som setter søkelyset på et nytt og voksende fagområde, bl.a. gjennom et halvdagsseminar 24. september, sier Morten Myrstad, gründer bak web-TV-konseptet Sosial direkte. Myrstad er til daglig rådgiver i The New Company.

Sosial direkte i flere kanaler Sosial direkte er et web-TV konsept som i sesongen sendes onsdager kl. 21-22 på YouTube. Sosial direkte har også synlig tilstedeværelse på Facebook, Twitter, Google+, samt et eget Google+ forum.

Nytt globalt konsept

Social Data Week er et globalt eventkonsept som inneholder arrangementer i San Fransisco, New York, Seattle, Melbourne, London, Paris og Oslo. I tillegg til Sosial direkte står The New Company bak Social Data Week Norway, som også har med seg Google Norway AS og amerikanske DataSift som samarbeidspartnere.

Foredragsholdere i Oslo

Foredragsholdere på halvdagsseminaret 24. september i Oslo er: • Toby Potter (DataSift) • Knut-Arne Futsæter (TNS Gallup) • Lars Bratsberg (Google Norway) • Per Christian Eggen (The New Company) • Morten Myrstad (Sosial direkte og The New Company) er moderator

The New Company er spesialister innen digital virksomhetsutvikling. Innsikt, strategier og løsninger i Digital Marketing for bedrifter er et av våre sentrale tjenesteområder. For å få med deg løpende nyheter og innsikt kan du abonnere på vårt nyhetsbrev her, eller følge oss i sosiale medier: Linkedin, Facebook, Twitter, Google+.