Social Business som digital endringsdriver
By: Morten Myrstad | Kategori: Digital Workplace

Hvordan kan Social Business bruker som en digital endringsdriver for virksomheter? En del av svarene finner du i denne presentasjonen.

I presentasjonen beskrives også hvordan Social Business kan brukes til å skape bedre kundeopplevelser og til å legge til rette for bedre samhandling internt i en virksomhet.

Her kan du se hele presentasjonen.

Social Business som digital endringsdriver from The New Company


Presentasjonen dekker følgende tema:

  • Vi lever i en tid preget av digitale omveltninger. Her gjelder det å ta kontroll.
  • Sentrale trender som sosial, mobil, skyen og data smelter sammen.
  • Det er ikke nok å være sosial. Sosial relevans gir økt forretningsmessig nytte.
  • Sosiale medier og Social Business utenfor bedriften må være integrert både gjennom kommunikasjon, leveranser og kundeservice.
  • Social Business innenfor bedriften krever en felles visjon og integrert samhandling.
  • Social Business – innenfor og utenfor bedriften – er en sterk bidragsyter til nødvendig modernisering og digital endring.

The New Company er spesialister innen digital virksomhetsutvikling. Innsikt, strategier og løsninger innenfor Digital Transformation og digitalisering av bedrifter er et av våre sentrale tjenesteområder. For å få med deg løpende nyheter og innsikt kan du abonnere på vårt nyhetsbrev her, eller følge oss i sosiale medier: Linkedin, Facebook, Twitter, Google+.