LinkedIn lanserer temaorienterte Showcase Pages
By: Morten Myrstad | Kategori: Digital Marketing

LinkedIn fortsetter med å rulle ut funksjoner som passer godt
inn i en Content Marketing-strategi. Denne gangen lanserer LinkedIn
Showcase Pages, egne sider som virksomheter kan bruke til å dele innhold
knyttet til et forretnings-, produkt-, eller satsingsområde.

Som LinkedIn-medlem kan du også velge å følge en eller flere Showcase Pages, i tillegg til eller i stedet for en Company Page. Blant de sosiale nettverkene, så er LinkedIn først ute med en slik temaorientert innholdskanal som du kan abonnere på.

Hva synes du om den nye funksjonen? Og hva med bedriften din, utnytter den LinkedIns muligheter til fulle?

Du kan lese mer om Showcase Pages på LinkedIn sin blogg.

The New Company er spesialister innen digital virksomhetsutvikling. Innsikt, strategier og løsninger i Digital Marketing for bedrifter er et av våre sentrale tjenesteområder. For å få med deg løpende nyheter og innsikt kan du abonnere på vårt nyhetsbrev her, eller følge oss i sosiale medier: Linkedin, Facebook, Twitter, Google+.