Komplett har ikke falt for fristelsen til å være oversosiale
By: Morten Myrstad | Kategori: Digital Marketing

I et intervju med Elisabeth Næss på sosialt.no gir Morten Myrstad sitt syn på hvorfor Komplett.no er den mest fulgte bedriften på Facebook.

Facebook-side med høy nytteverdi

– Komplett har ikke falt for fristelsen til å være oversosiale eller kunstig virale. Komplett vokser jevnt og trutt med poster, innhold og tilbud som brukerne har høy nytte av og gir også brukerne tips fra andre nettsteder. Facebook-siden spiller også meget bra sammen med nettbutikken og med søk, mener Myrstad.

Fremtiden for de sosiale nettverkene

Myrstad uttaler seg også om andre norske bedrifter og om fremtiden for de sosiale nettverkene. – Facebook vil ha sin største styrke i forhold til venner og familie. Twitter vil være sterke på nyheter, Linkedin i forhold til folks yrkesliv og Google+ for folk som vil knytte nye vennskap rundt interesser. Globalt skal man også se opp for de asiatiske meldingstjenestene som vokser i rekordfart, sier Myrstad.